Корисні статті
15-1 Покрокова інструкція щодо встановлення мотор-колеса 48в 500в на велосипед

У цій статті ви дізнаєтесь як встановити мотор-колесо 48в 500в на велосипед. Стаття містить покроковий план із фотографіями.

Читати статтю

Покрокова інструкція щодо встановлення мотор-колеса 48в 500в на велосипед

У цій статті ви дізнаєтесь як встановити мотор-колесо 48в 500в на велосипед. Стаття містить покроковий план із фотографіями.

Для роботи потрібно:
– набір шестигранників
– розвідний ключ
– кілька пластмасових стяжок для кабелю

1. Роз’єднуємо переднє гальмо.

DSC01451

2. Перевертаємо велосипед, відкручуємо гайки на осі колеса та знімаємо колесо

3. Спускаємо через ніпель з колеса повітря та знімаємо гуму. Для бортування колеса зручно використовувати дерев’яну лопатку, яку використовують для тефалевого посуду. Зачепивши лопаткою край покришки, ведемо її вздовж обода, доки одна сторона покришки не зніметься з обода. Потім теж робимо з іншого боку покришки.

3

4. Знімаємо з колеса фліппер і надягаємо його на мотор-колесо.

4

5. Надягаємо на мотор-колесо покришку з камерою та накачуємо камеру насосом.

6. Для встановлення ручки газу та гальмівних ручок потрібно зняти велосипедні грипси. Дуже часто вони задубелі і знімаються дуже тяжко. Щоб полегшити цей процес, можна покласти велосипед на бік і поставити ручку в чашку, налити туди окріп і почекати 5-10 хвилин..

6

7. Надягаємо на вісь мотор-колеса шайби і вставляємо мотор-колесо у вилку, так щоб провід з двигуна виходив з лівого боку. Розвідним ключем закручуємо гайки на осі мотор-колеса.

7

8. Перевертаємо велосипед, відстібаємо тросики від гальмівних ручок і за допомогою набору шестигранників знімаємо з керма ручки та манетки.

8

9. Встановлюємо на кермо ручку газу та гальмівні ручки, що йдуть у комплекті з мотор-колесом, манетки та грипси.

10. Пристібаємо тросики до гальмівних ручок. Після заміни ручок необхідно підрегулювати гальма.

10

11. Надягаємо на вісь мотор-колеса пильовики і пристібаємо провід, що йде від двигуна пластиковими стяжками. Джгут дротів від мотор-колеса, ручки газу та гальмівних ручок протягуємо до багажника і пристібаємо до рами стяжками.

12. З двигуна виходять 5 тонких дротів. Їх потрібно вставити в пластмасову клему у точній відповідності за кольорами з проводами (червоний до червоного, синій до синього тощо) у п’ятиконтактній клемі контролера.

12

13. Пристібаємо за допомогою ремінців акумуляторну сумку до багажника. Пропускаємо джгут проводів через спеціальний отвір у лівій кишені сумки та підключаємо до контролера відповідно до схеми на контролері.

13

14. Складання свинцевого акумулятора за допомогою набору проводів:
– скріплюємо акумулятори скотчем
– у розрив ланцюга живлення ставимо автомат на 16а і підключаємо всі інші дроти. Якщо не поставити автомат, то при кожному підключенні акумулятора до контролера йтиме сильна іскра (заряд конденсаторів у контролері).

14-2 14-3

15. Кладемо в сумку акумулятор і підключаємо його. Електровелосипед готовий до використання. Дуже бажано резинкою з гачками, яка продається на будь-якому базарі, притиснути сумку з акумуляторами до багажника, щоб вона не стрибала на ямах та вибоїнах.

15 15-1

© 2021 Ebike | Електричні велосипеди, скутери, комплектуючі